Klacht: Annuleren door corona virus

op 18 maart 2020 over Roompot in de categorie Vakantieparken

3 april huisje gehuurd. Kosten 495,00 inclusief annuleringsverzekering. Bij annulering krijgen maar 184 euro terug én daar zit je waarborgsom nog in ook.
Annuleringsverzekering nu echt voor niks afgesloten want het corona virus is geen geldige reden (terwijl bijna heel Nederland in lockdown modus leeft) om te annuleren wordt er gewoon gezegd.
Dan maar omboeken naar september wanneer de huisjes 2x zo duur zijn.
Roompot kan ook coulant zijn naar klanten en gewoon hun betaling terugstorten. Als je toch naar het park zou gaan begin april is er trouwens weinig tot niets open.

Totale huurkosten terug uit coulance naar hun klanten in deze moeilijke tijd

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 18 maart 2020 om 16:14 geantwoord

Heeft op 18 maart 2020 om 16:44 geantwoord

Heb gemaild en gebeld. Ik zou ook teruggebeld worden ruim 2 uur geleden, maar dat is nog steeds niet gelukt.

Bericht van Roompot

6 maanden geleden - Beste familie Hattu,Bedankt voor uw bericht. Door de extreme drukte kan het wat langer duren dan dat u gewend bent. Wij hopen op uw begrip hiervoorMet vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

Bericht van Roompot

6 maanden geleden - Beste familie Hattu,Bedankt voor uw bericht. Door de extreme drukte kan het wat langer duren dan dat u gewend bent. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

Reactie van de melder van de klacht Ineke-H

6 maanden geleden - Gisteren iemand telefonisch van jullie gesproken. Vind het nog steeds niet normaal dat jullie geen tegoedbon geven of gehele reserveringskosten terugstorten. Enige mogelijkheid om in ieder geval niet 311 euro lichter te zijn door de annulering is volgens jullie collega omboeken. Aangezien wij hebben moeten sparen voor een weekend weg kunnen wij dit verlies niet permitteren. Ik heb gevraagd (tegen mijn wil in want vind nog steeds dat Roompot niet klantvriendelijk is m.b.t. annulering in tijde van het corona virus) om dan maar om te boeken; duidelijk met extra financiële consequenties van dien. Daarover zou ik gebeld worden... Ik wacht nog steeds op het telefoontje.

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke-H