Klacht: annuleren binnen 4 uur na boeking

op 12 mei 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 mei om 10.42 een reis geboekt naar Tenerife maar binnen 4 uur had ik om financiële redenen al spijt van mijn boeking. Telefonisch direct geprobeerd te annuleren maar werd verwezen naar de voorwaarden. Moest bij de boeking een aanbetaling doen van bijna 770 euro. Annuleren kan alleen tegen 35% van de reissom, zelfs als je binnen 4 uur na boeken wil annuleren. Omgerekend ben ik de aanbetaling dus kwijt. Travelbird houdt vast aan de voorwaarden waarin overigens staat dat annuleringskosten berekend KUNNEN worden.

Gewenste Oplossing:

reëel voorstel om mijn reis te kunnen annuleren binnen 4 uur na boeking

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 18 mei 2016 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Vera,

Nogmaals bedankt voor het fijne telefoongesprek van zojuist.

Ik wil je nogmaals bedanken voor je feedback en ik ben erg blij dat wij samen een oplossing hebben gevonden voor deze situatie.

Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, dan verneem ik deze graag.

Voor nu wens ik je een fijne dag toe!

Alle klachten die gemeld zijn door Leersum 177