Klacht: annuleren

op 05 mei 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn dochter had met mijn vrouw een reis geboekt naar Lissabon met Ryanair . Mijn vrouw kreeg rugklachten en de specialist waar ze in behandeling was rade haar deze beslist af gezien haar toestand .
Met de brief annuleerde mijn dochter de vliegreis . Ryanair vond dit geen geldige reden om de reis te annuleren . Op de vraag om het ticket op een andere naam te zetten voor een eventuele andere medereiziger vroeg Ryanair €110.00 . Dat is bijna de prijs van het ticket , daarop is de hele rijs geannuleerd .Onze reisverzekering is niet voorzien van een annuleringsverzekering de verblijfkosten werden door het hotel wel terug betaald omdat ruim op tijd werd geannuleerd .nu zitten wij met een strop van €157,98 . Moet Ryanair zo uit de kosten komen door die stoel 2 maal te verkopen ??

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik die €157,98 terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L. Jacobs