Klacht: annulatie vlucht Istanbul – S.Gokcen

op 13 augustus 2016 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,
Onze vlucht nr 803 van 13/08/2016 bestemming Brussel zuid werd geannuleerd. Bookingnummer 15HQ1E. De wijze waarop we behandeld werden is niet te verantwoorden.
De vlucht Milas naar Istanbul-S.Gokcen ging door maar S.Gokcen naar Brussel Zuid werd geannuleerd. Eerst werden we door verwezen naar het bureau
van Pegasus waar we te horen kregen dat ze ons een hotelkamer en een vlucht op maandagmorgen konden aanbieden. Als alternatief konden we ook
zelf een andere vlucht zoeken bij een andere luchtvaartmaatschappij en dan zouden ze ons 386 euro terug storten. Hebben dit alternatief onderzocht bij
een vijftal andere maatschappijen maar alles was volzet. Terug aangekomen in het bureau van Pegasus en dit probleem voorgelegd te hebben, kregen we te
horen dat we geen hotelkamer meer konden bekomen, enkel ons geld ging teruggestort worden. Daar kon ik me niet tevreden mee stellen en eiste
een vlucht en een hotelkamer. Uiteindelijk hebben jullie een vlucht voor ons beiden geboekt maar geen hotelkamer.
Naar uw zeggen hebben jullie ons opgebeld in de loop van de week om de annulatie van de vlucht mede te delen. Wij daarentegen nemen geen telefoon
op als we op vakantie zijn . Waarom laten jullie dan geen bericht na op ons gsm nummer of sturen jullie een email? Jullie kunnen dit wel om een plaats te
reserveren op het vliegtuig.
Hierbij deel ik jullie mede dat ik klacht indien en wens vergoed te worden voor de kosten welke wij hebben opgelopen.
Ik maak deze zaak ook over aan test aankoop.

Groeten,
Johan De Wolf,
0032477188075

Tenminste een hotelkamer voor de 2 nachten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zeeparel