Klacht: De meest incompetente verkoopster die ik ooit heb meegemaakt.

op 26 december 2012 over Takko Fashion in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had eind september een zwarte skinny gekocht, je zag direct de naden wit worden. Door vakantie en vrij lang ziektebed ben ik er niet aan toegekomen om eerder met die broek terug te gaan. Nou wat een nachtmerrie op woensdag 12-12-12!! In de winkel werd ik direct al heel onvriendelijk behandeld door *: Wanneer ik de broek gekocht had?Of ik de bon nog had? Ze gaf direct toe dat het een terechte klacht was, maar als de aankoop langer geleden was als 3 maanden, dan had ik(letterlijk gezegd)pech.Via mijn app van mijn bank, kon ik een datum laten zien,waarop ze al erg moeilijk deed. Daarop heb ik gezegd, dat een bon idd handiger was geweest, maar ik die evt thuis kon uitprinten of dat hij anders toch nog in de kassa te vinden zou moeten zijn. Na een heel gedoe, was de bon gevonden. Om de duidelijke spanning te breken, probeerde ik over te gaan op small-talk, door oa op te sommeren wat ik toen gekocht had. Ter info:Mijn buren hadden een verbouwing gehad, door al dat stof waren mijn kleren aangetast en moest ik een hele rits nieuwe kleren kopen. Wederom zei ze weer heel letterlijk: Mevrouw, dat kan mij helemaal niets schelen. Ze gaf aan dat ze dit toch echt met de bedrijfsleider moest overleggen. Logisch. Ze beloofde mij voor het weekend te bellen. Ik wilde haar de voordeel van de twijfel geven. Hoewel je ten alle tijden professioneel moet blijven, kan een off-day gebeuren.
Afgelopen dinsdag had ik nog niks gehoord, dus belde ik zelf. Toen ik haar aan de telefoon kreeg bood ze me in ieder geval nog wel haar excuses aan(of deze oprecht waren???) en gaf me de melding, dat de broek niet vergoedt zou worden. Omdat ik te lang had gewacht. En dat ik dat ook wel had kunnen verwachten. Toen heb ik haar bedankt voor haar hulp en gezegd dat ik een melding over haar zou maken bij het hoofdkantoor. Waarop ze in 1 keer poeslief deed. En zei dat ze zelf nog wel even contact zou opnemen en dan weer terug zou bellen. Vervolgens sprak ze m’n voicemail in, of ik even weer contact wilde opnemen. Zo gezegd, zo gedaan. Nou wat een %$^&**() “Mevrouw, uit hoge, maar echt uit hoge uitzondering gaan we uw broek vergoeden. U mag een andere uitzoeken of een tegoedbon, maar(pas op:)u hoeft er niet mee te rekenen dat u uw geld terugkrijgt!”En wederom zeurde ze weer dat ik erg laat was, waarop ik (misschien dom van mij) mij verontschuldigde voor het feit dat ik lang ziek ben geweest! *: “Ja mevrouw, dat kan mij niet schelen”. De volgende dag liep ik kokend van woede de winkel in. Achteraf maar goed dat ze er niet was, want ik had haar flink de waarheid vertelt geloof ik. Bij de verkoopmedewerkster(fijne meid, die net terug is van zwangerschapsverlof)mijn beklag gedaan en zij heeft vervolgens de bedrijfsleidster gehaald. Een hele prettige vrouw om mee te praten, kennis,vriendelijk en bovenal professioneel! Ze vond mijn klacht ook terecht en adviseerde mij de klacht verder te leiden. Zij zou het zelf ook aangeven bij haar baas.

Gewenste Oplossing:

Heel eerlijk? Zo'n meid is geen reclame voor je winkel! Kun je beter kwijt zijn. Wie ben ik om te zeggen dat ik denk dat ze ontslagen moet worden? Maar zo'n misbaksel kun je missen als kiespijn.
Dat is, als positief iemand, dit zeg, zegt meer dan genoeg...

De beoordeling hieronder is alleen gebaseerd op deze*.

Alle klachten die gemeld zijn door Laloca1981