Klacht: Android app geeft sinds een paar dagen standaard ondertiteling voor doven

op 31 mei 2021 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan nergens een optie vinden om dit uit te zetten. Bij tv kijken is dit erg storend. Op 3 verschillende androids geprobeerd. Allemaal hetzelfde resultaat. De app communiceert naar Chromcast. Graag oplossen

Gewenste Oplossing:

Wanner probleem verholpen is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Canaldigitaal

1 maand geleden - Goedemiddag Fran, Dat lijkt mij zeker irritant. Ik heb hier een test gedaan op een Samsung-telefoon en kreeg dit probleem niet. Ik ben daarom erg benieuwd welk merk telefoon je precies hebt en op welke zenders dit probleem is! Alvast dank voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Paul Webcareteam Canal Digitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht F1949

1 maand geleden - Best Paul, Het gaat om 2 Samsung Galaxy S8 en 1 Samsung Galaxy Tab S2 Het probleem begon bij 1 apparaat en na enkele minuten gaven alle Galaxy's dit probleem. Ik kan een foto sturen. Mvg, Frans

Bericht van Canaldigitaal

1 maand geleden - Een foto zou zeker fijn zijn. Kan je een prive-bericht sturen op Facebook of Twitter? Via canaldigitaal.nl/contact kan je de pagina's vinden. Ik verneem dan ook graag op welke zenders dit probleem is. Met vriendelijke groet, Paul Webcareteam Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht F1949

1 maand geleden - Het is mij duidelijk wat er gebeurt is. Er waren klachten bij Canal Digitaal dat de ondertiteling niet werkte. CD heeft toen waarschijnlijk een aanpassing gemaakt waardoor alle zenders altijd ondertiteld werden. Na lang zoeken gevonden waar dat per zender aangepast kan worden. Niet grappig. ..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 03 juni 2021 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer F. Baart,

Begrijp ik uw laatste bericht nu goed en heeft u het inmiddels zelf kunnen oplossen via de instellingen van de app/ondertiteling?

Zo ja, kunt u dan misschien nog even toelichten welke instellingen u heeft aangepast? En deed dit probleem zich ook in de app zelf voor of alleen wanneer u gebruik maakte van een Google Chromecast?

Laat het ons even weten, dan willen wij hier graag nog even goed naar kijken!

Vriendelijke groeten,

Mark
Webcareteam Canal Digitaal

Alle klachten die gemeld zijn door F1949