Klacht: andre rieu /online ticket shop

op 29 november 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Kaarten gekocht voor rieu op het vrijthof in juli 2017. Omdat ik bij alleen arr. terecht kwam met overnachting heb ik ge googeld op rieu juli 2017 en kwam uit bij een site waar ik wel 10 kaarten tegelijk kon bestellen. Hiervoor een hoger bedrag betaald dan de nirmale prijs. Ik dacht dat een site was als booking.com voor hotelkamers en heb dit bedrag betaald. Vanmorgen de tickets binnen gekregn maar er stond een andere naam dan mijn naam op. Met het bedrijf gebeld maar er kwam een uitleg dat dit de naam was van degene die de tickets had gekocht en onlineticketshop deze kaarten voor die persoon doorverkocht.
Er werd mij verzekerd dat het originele tickets zijn maar het voelt niet zo. Ik wil graag weten of het unieke kaarten voor het concert zijn en dat we het concert kunnen bijwonen met deze kaarten.

Kan ik er zeker van zijn dat we het concert 7 juli 2017 met deze kaarten kunnen bijwonen? Zoniet hoekan ik mijn geld terug krijgen?

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 29 november 2016 om 15:24 geantwoord

Beste Jaco,

Bedankt voor uw bericht.

Uit uw klacht begrijpen wij dat u wat onzeker bent over de geldigheid van uw E-tickets voor het concert van André Rieu op het Vrijthof 2017.

Graag geven wij u daartoe iets meer uitleg over de kaarten die wij u hebben geleverd. Wij hebben uw order, met ordernummer 610065 voor u gecontroleerd. U heeft bij ons 10 zitplaatsen voor vrijdag 7 juli 2017 besteld. Deze kaarten hebben wij voor u ingekocht bij het officiële verkooppunt van kaarten voor evenementen van André Rieu.

De kaarten zijn geldig, ondanks het feit dat er een andere naam staat vermeld. Deze naam is van onze leverancier, maar is voor u niet van belang. Het enige dat voor u van belang is, is de barcode. Deze code moet geldig zijn. Wij controleren alle barcodes voor uitgifte van de kaarten. De barcode wordt gescand bij de entree en verleent u toegang tot het evenement. U heeft geldige, officiële toegangskaarten voor André Rieu ontvangen :)

U kunt met 100 % zekerheid het evenement bijwonen met deze kaarten.
Wanneer u een probleem ondervindt met uw kaarten, kunt u altijd contact met ons opnemen! Wij garanderen altijd een terugbetaling van uw aankoopbedrag wanneer u de toegang wordt geweigerd.

Maar nogmaals, dat is niet aan de orde. Wij hopen uw vragen hiermee voldoende te hebben beantwoord, en wensen u veel plezier toe bij André Rieu!

Suzanne

Onlineticketshop