Klacht: Anderzorg betaalt niet uit

op 06 juli 2016 over Anderzorg in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb € 80,- tegoed van Anderzorg. Na diverse bevestigingen dat dit uitbetaald zou worden kreeg ik een mail dat ze geen ‘verzekerdennummer’ en bankrekening van mij zouden hebben. Vreemd, want het lukt ze wel elke maand de verzekeringspremie per automatische incasso te innen van mijn bankrekening. Daarna kreeg ik mail dat het bedrag voor 1 mei betaald zou worden. Daarna voor 1 juni en daarna uiterlijk 27 juni. Meer dan 20 (!!) mailtjes verder, heb ik nog steeds niets ontvangen. En sinds kort reageert Anderzorg helemaal niet meer. Nu begrijp ik de lage premies.

Gewenste Oplossing:

Tevreden word ik niet meer, maar uitbetaling is het minste dat ik verwacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anderzorg over deze klacht.

Bericht van Anderzorg

8 maanden geleden - Beste heer Oostveen, Ik vind het erg vervelend om te horen dat u de beloning van de tip een vriend actie nog niet heeft ontvangen. Ik heb hierover voor u contact opgenomen met onze afdeling Klachtenmanagement. Mijn collega van eerdere genoemde afdeling is het voor u aan het uitzoeken. U ontvangt binnen uiterlijk twee weken een terugkoppeling. Voor nu wens ik u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Mariët

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Anderzorg in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Anderzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Anderzorg

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Eric,

Je hebt je klacht 2 keer ingediend zie ik. Het antwoord is:
Hoi Eric,

Wat jammer dat je niet meer tevreden kunt worden Eric. Ik zie dat het ging over de Tip een Vriend actie. Volgens de uitbetaallijst hebben we in totaal € 80 naar je overgemaakt inmiddels. Gaat om 2 keer € 20 en 1 keer € 40. Wil je me laten weten of je alle betalingen inmiddels heb gekregen?

Groetjes Kees

Alle klachten die gemeld zijn door Ziek van Anderzorg