Klacht: Zeer slechte aflevering an een Toyota verso.

op 13 februari 2018 over anderslenen.nl in de categorie Leningen

Goedemiddag mijn naam is John v Dijken.
Ik was enige tijd bezig geweest om een rode metalic Toyota verso business te vinden.
Deze wagen vond ik op een gegeven moment bij Renault Stam in Bilthoven als occasion.
30-12-2017 besloot ik om deze wagen te gaan bekijken in Bilthoven.
Na hem grondig te hebben bekeken zag ik dat er een scheurtje links in de hoek van het panoramadak zit,ook was de wagen aan de onderzijde recht op de dorpel beschadigd..Ook was de voorbumper beschadigd.
Met de verkoper afspraken te hebben gemaakt zou de dorpel en voorbumper overgespoten worden,ook een afleverings beurt apk en interieur en stoelen reinigen en de buiten kant polijsten,poetsen zouden gebeuren.Nu kreeg ik telefoon wanneer ik de auto zou kunnen halen,ik vertelde 22-1-2018.Ik had een vrije dag genomen en ben richting Bilthoven gereden vanuit Groningen.Kom ik bij Renault dealer Stam aan en kreeg ik netjes koffie.Voordat ik mijn nieuwe oke 2e hands auto wilde bekijken hadden we eerst de papieren van mijn seat altea in behandeling genomen.Ndat dat klaar was,zei de verkoper nou laten we de auto eens bekijken.Kom ik bij de auto voorbumper niet gespoten niet schoon van binnen en niet gepoetst van buiten.De dorpel was wel netjes gespoten.plus punt.Ik zei tegen de verkoper IK LAAT HEM STAAN.Was diep diep teleurgesteld,oude seat weer mee terug genomen en een dag later heb ik zelf weer met Stam contact gezocht over deze wagen.Ik heb de verkoper nog 1 kans gegeven om de afspraken na te komen,dus maar ik had ook gebeld 3x over een verchroomde sierstrip voor op de kofferklep waar ik nooit wat van gehoord heb.De achterbumper was gekrast en zei we doen het zo,jullie komen je afspraak na wat erop papier staat en jullie spuiten mijn achterbumper ook over en de strip zou ik er graag opzien.2 weken later kon ik weer opnieuw mijn Verso ophalen bij Stam.Kom ik daar zat de strip er niet op en het panoramadak daar is gewoon met kit overgegaan wat nu al los laat qua scheur.auto was wel gepoetst maar niet bij een poetsbedrijf wat afgesproken was,wel was de stoelbekleding gereinigd.Tevreden was ik weer niet,maar kon hem weer laten staan voor de 2e x maar wilde die wagen graag hebben,Ben gewoon dik verneukt door die garage wand ik heb het vermoed dat ze zich verkeken hebben op mijn inruil.Zelf heb ik mijn hemel in de auto en de kunstofdelen moeten poetsen met mequaier schoonmaak claening spul.
Was ontevreden en de garage weer gebeld want in het dashbord kastje lag nog een koffiebeker van Stam.Ik kreeg de keus om de deal te sluiten en kreeg ik mijn oude auto weer,qua strip moest ik 99euro zelf betalen terwijl ik deze zou krijgen.Nu zit het nog zo hoog dat ik dus nog aan jullie een klacht stuur over deze garage Stam uit Bilthoven.U bent toch met mij eens dat je niet zo met je klant omgaat.Heb geinformeerd dat er een nieuw panoramadak in moet,en Stam zegt u heeft Stam garantie en dat valt daar niet onder,mooi kloten dus.Dit is een garage waar ik NOOIT meer positief over zou praten.Graag verneem ik jullie antwoord en gedachten.Vriendelijke groet,John v Dijken.

Als ik toch een nieuw panoramadak in krijg en dat ik die wagen naar de juiste poetser kan brengen,{dit is in eigen beheer gebeurt} verkoper had zich verluld.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over anderslenen.nl

Reactie van de melder van de klacht Johnvdijken@live.nl

7 dagen geleden - Dit is via mijzelf gegaan en niet via anders lenen.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over anderslenen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johnvdijken@live.nl