Klacht: Andere uitleg contract

op 03 augustus 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs bij Belsimpel.nl o.a. Een contractverlenging van mijn TMobile abonnement afgesloten.De afspraak was een bedrag van 17 € per maand .
Bij de opbouw van dat bedrag zit ook de module samen waardoor men een korting krijgt al men met anderen samen in een groep zit.Nu blikt dat ik per maand 19.50 € moet betalen.Belsimpel stelt nu dat ik volgens de algemene voorwaarden TMobile nog een persoon in mijn groep moet hebben om aan het afgebroken bedrag van 17€ te komen.Ik zie dit duidelijk als niet nakomen van het afgesproken contract.In het contract dat ik heb staat duidelijk Samen vermeld.

Gewenste Oplossing:

Naleving van het afgesproken bedrag zonder daarvoor extra dingen te moeten doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 04 september 2017 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 september 2017 om 20:37 geantwoord

Omdat ik ontevreden was over hun uitleg terwijl Tmobile het wel snel kon oplossen heb ik Belsimpel verzocht mij geen mailing etc.te sturen Ik zou uit hun bestand worden gehaald.Deze week weer post van hun in mijn mailbox.Heel vervelend.

Alle klachten die gemeld zijn door anjavani