Klacht: Andere tandarts zoeken omdat Fa-Med geen rekeningen meer dekt.

op 29 september 2016 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Van mijn tandarts keer ik te horen geen patiënt meer te mogen zijn van de praktijk, met heel mijn gezin, omdat Fa-Med de facturen niet meer dekt.
Na onenigheden over vermeende verstuurde 14-dagen brieven die Fa-Med blijkbaar niet aangetekend verzonden heeft, immers Fa-Med moet aantonen dat de 14-dagen brieven ontvangen zijn, was dit de reactie naar mijn tandarts.
Fa-Med is een slecht verliezer als je aangeef dat ze zich aan de regels moeten houden. Een tandarts die op zo’n manier met zijn patiënten om gaat en geen enkele discussie aan wil gaan is ook erg bedenkelijk.

Fa-Med zich aan de regels gast houden en de 14-dagen brieven aangetekend gaat verzenden (dit wordt ruimschoots gedekt door de minimaal 40 euro kosten). Fa-Med niet meer de macht heeft een zorgverlener de opdracht te geven maar afscheid te nemen van een patiënt omdat Fa-Med de factuur niet meer in dekking neemt. Deze machtspraktijken horen niet in de zorg thuis.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fletch