Klacht: andere kaartjes dan besteld

op 23 december 2012 over Rang1tickets in de categorie Kaartenverkoop

Op 23 augustus j.l. heb ik 253,53 euro betaald voor 2 kaartjes 1e rang van het concert van Andre Rieu. Via een mail kreeg ik de bevestiging op naam en een ordernummer.
Wie schetst mijn verbazing, dat ik een week voor het concert mijn kaartjes kon uitdraaien en dat daarop een andere naam, een ander ordernummer en het belangrijkste plaatsbewijzen van elk 85 euro. M.a.w. we kregen plaatsbewijzen die ik niet besteld had. Bovendien ruim 80 euro teveel betaald.
Overigens heb ik ook al tweemaal per mail een klacht bij Rang1tickets ingediend. Je krijgt dan een standaard mail terug met daarop de mededeling, dat een andere naam op de tickets geen probleem op levert om toegang te krijgen.
Dat laatste klopt maar we konden niet zitten op de plaats waarvoor we betaald hebben.

Teruggave van het teveel betaalde!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rang1tickets in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rang1tickets een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rang1tickets

Heeft op 04 januari 2013 om 12:30 geantwoord

Geachte heer de Jongh,

U heeft tickets voor 1e ring zitplaatsen bij ons gekocht en deze hebben wij u toegestuurd.
U heeft de tickets ontvangen die u heeft besteld.
Op elke pagina van onze site staat dat wij een wederverkoper zijn en ook staat onze werkwijze duidelijk uitgelegd in onze algemene voorwaarden. Deze voorwaarden moet u accepteren voor u een bestelling kunt plaatsen op onze site.

Alle klachten die gemeld zijn door adejongh