Klacht: ander jurist zoeken belangenverstrengeling arag

op 24 april 2017 over JuroFoon in de categorie Juridisch

We zijn met een loonvordering bij jurofoon terecht gekomen.De tegenpartij ging naar arag.Wij waren het eerst en toch zijn wij en niet de tegenpartij degene die naar een andere jurist op zoek moeten.Jurofoon blijkt dochteronderneming vaan arag en beide partijen mogen dus niet bij de een of ander.Aangezien wij eerst waren dacht de juriste en ook wij dat de tegenpartij op zoek moest naat een ander maar dat blijkt dus niet zo te zijn.Wij snappen dit niet en zijn aan het eind vaan de streep dus weer de dupe.

Als de tegenpartij een andere jurist moet zoeken en niet wij.Wij hebben ons als eerste gemeld.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat JuroFoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JuroFoon

Heeft op 25 april 2017 om 14:47 geantwoord

Wij vinden het uiterst vervelend dat wij als dochteronderneming van ARAG met de heer en mevrouw Vincent in een belangenverstrengeling kwestie zijn geraakt. Niets liever hadden wij onze cliënten willen helpen en daarom hebben wij meneer en mevrouw Vincent via een privé e-mail een voorstel gedaan. Wij zijn nu in afwachting van een reactie.

JuroFoon B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric en Desiree