Klacht: Ander huisje dan geboekt

op 19 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij hadden van 9 tot 16 september een 4 persoons de luxe chalet geboekt op roompot resort te Arcen, na aankomt werden wij naar een 6 persoons chalet/caravan gestuurd volgens de plattegrond. Wij gelijk terug naar de receptie en kregen te horen dat dit ook een 4 persoons de luxe was en de plattegrond nog niet aangepast was. Echter hebben wij een houten huisje geboekt volgens foto’s bij onze boeking. Wij kregen toen te horen dat deze allemaal vol waren en ze niks anders konden doen. ” we hadden dan een voorkeursboeking moeten doen ” Het is toch te gek voor woorden dat als je ziet wat je boekt ze je dan in een andere accomodatie willen stoppen ( staat nergens vermeld dat er verschillende types zijn ) op een andere positie op het park. En dit recht tegenover een grote visvijver met een trapje !! Aangezien wij met ons zoontje van 2 jaar zijn ging hem dit niet worden. De manager bleek telefonisch niet bereikbaar te zijn en na 3 keer terug naar de receptie en te dreigen dat we in de auto stapten en weer naar huis gingen kregen we ineens wel de accomodatie die we geboekt hadden. Al met al een kl*te begin van je vakantie, in het huisje aangekomen was alles smerig op de keuken na. De jets in de douche durfde je niet te gebruiken bang wat er allemaal uit zou komen, de rand onder bij de douchewand was gewoon groen van de schimmel. Er lag 1/2cm stof op de plinten en spinnenwebben hingen er genoeg. Gelukkig was het zo’n prachtig weer en was je heel de dag buiten . We hadden na onze discussies geen zin meer in gezeik en wilde graag vakantie vieren.
Voor ons de laatste keer dat wij dit geboekt hebben. Onze conclusie : je krijgt niet waar je recht op hebt , en wat je geboekt hebt of je moet er ruzie om maken zoals wij gedaan hebben.

Als ze mensen informeren dat er verschillende types zijn en er andere huisjes omgebouwd zijn tot deze 4 persoons de luxe en je kunt verwachten dat je op een andere plek op het park kunt komen te zitten. En ze toegeven dat hun fout zijn en niet ons de schuld geven.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 11 november 2016 om 14:49 geantwoord