Klacht: Ander abonnement gekregen dan besproken aan de telefoon.

op 01 december 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik belde met Telfort, omdat ik niet tevreden ben met de snelheid van het standaard internet. Aan de telefoon heeft de medewerker me een aanbod gedaan waar ik mee akkoord ben gegaan. Het aanbod was: 200 mb up en 200 mb down voor 30 euro in de maand en de eerste 3 maanden gratis. Ik heb nog herhaalt wat de medewerker zei dus 200 up en 200 down voor 30 euro. Als dat het geval is ga ik akkoord was mijn reactie.
Toen ik de bevestiging kreeg had ik 50 down en 5 up.
Ik heb meteen weer gebeld om aan te geven dat dat niet de afspraak was. Ik heb ze gezegd dat ze het gesprek konden terug luisteren. Dan horen ze zelf ook dat de afspraak anders is dan de bevestiging.
In de winkel van Telfort Den Bosch ben ik heel netjes geholpen door Sabrina. In de winkel belde ze met de helpdesk en daar was mij beloofd op 22 november dat ik binnen 5 dagen teruggebeld zou worden en dat ze het gesprek dan beluisterd zouden hebben. Ik had in dat gesprek ook aangegeven dat ik alles zo wilde laten hoe het was en pas akkoord zou gaan als ze mij teruggebeld hadden.
Tot mijn verbazing had ik op 30 november geen internet meer.
Na bellen ben ik toch overgezet naar glasvezel en naar het abonnement wat ik niet wilde. Mijn vrouw en ik werken vanuit huis en hadden geen internet en hebben bijna niet kunnen werken die dag.
Zonder met mij te bellen heeft telfort ons overgezet naar glasvezel.
De snelste manier om internet terug te krijgen was een afspraak maken met de instalateur om glasvezel aan te sluiten, anders zou ik 2 weken moeten wachten voor de adsl-lijn weer actief zou zijn.
Weer bellen met de helpdesk 1 uur aan de lijn en het antwoordt van de helpdesk was. De afdeling die u terugbeld zijn niet telefonisch en ook niet per mail te bereiken dus u moet gewoon wachten tot u gebeld wordt… Ik heb nu immiddels glasvezel aan laten sluiten, maar het werkt niet omdat de modem van Telfort niet helemaal geschikt is. (medewerker van het installatiebedrijf bevestigd dit).
Nu kan ik dus wachten tot de afdeling Klantenrelaties mij een keer belt nadat ze eindelijk het gesprek teruggeluisterd hebben..
Hoe lang gaat dat duren?
Zit ik nu dan ineens vast aan een contract die niet is afgesproken?
Wanneer heb ik eindelijk weer werkend internet?
Dat zijn de vragen die ik heb waar ik geen antwoord op krijg.
Ik ben al 10 jaar klant met internet van Telfort, maar hiermee stellen ze me zwaar teleur.

Als ze me geven wat er is afgesproken, dan ben ik tevreden.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

6 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mounir1978