Klacht: Ander abonnement geactiveerd dan wat ik heb gekocht

op 27 augustus 2017 over Orange in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb donderdag OF vrijdag avond het abonnement panter limited gekocht op de Orange shop in mediamarkt Hasselt
De persoon zei dat als ik mijn nummer wilde overzetten van mijn Orange abonnement eagle naar mijn nieuw abonnement panter limited IK daarvoor naar de kllantendienst van Orange moest bellen
Ik heb zaterdag ochtend of vrijdag avond gebeld naar orange om dit mogelijk te maken
Ik heb duidelijk vermeld dát het nummet van mijn abonnement eagle
0485 200 609 moest overgezet worden naar het nieuwe abonnement panter limited
De persoon die mij op dat moment heeft geholpen van de klantendienst heeft gezegd dat alles WAS ingegeven om dit tevoldoen
Binnen de 24 uur zou dit in orde moeten zijn
Zaterdag nacht kreeg ik bericht dat ik het nieuwe abonnement in gebruik kon nemen
Het bleek nu een ander abonnement te zijn dán wát ik had gekocht bij mediamarkt
Het abonnement dat geactiveerd is door orange is de gewone panter en niet de panter limited
De gewone panter is trouwens duurder dan mijn totaalpakket van eagle tv en internet
Dit ben ik te weten gekomen door Orange zélf toen ik opzoek was naar een geschikt abonnement
De gewone panter is niet compatibel let internet en tv en hád een totaal bedrag van rond de 90 eur8
Dáárom had ik op dát moment eagle geïnstalleerd omdat deze maar een totaalbedrag heeft van 79 euro koste en ik had 5 gb meer
Eagle is nm wel compatibel met mijn internet en tv abonnement
Panter limited zou ook compatibel zijn en dit totaal bedrag zóu komen op íets boven 65 euro
Nu heeft orange mij de gewone panter geactiveerd, mijn nummer niet overgezet en mijn eagle niet gedeactiveerd terwijl de klantendienst dit allemaal beloofd heeft en erbij gezegd heeft dat alles was gedaan om dit te voldoen
Ik merk de volgende dag een abonnement en nummer dat ik niet heb gekocht en een nummer dat in niet ken
Heb deze morgen naar orange gebeld en de persoon die mij toen te woord heeft gedaan zei dat bij het abonnement panter limited alleen de nummer kan overgezet worden bij de eerste 10000 klanten
IK ben handelaar en élke klant van míj heeft mijn eagle nummer (0485 200 609)
Ik heb nog een 750 kaartjes met dit nummer
IK ben niet van plan om mijn klanten een ander nummer te geven en ik ben ook niet van plan nieuwenaamkaartjes te laten maken
Orange heeft míj ook aangeraden om coyote te gebruiken omdat coyote een van de betrouwbaarste gps zoumoeten zijn
Ik installeer deze op mijn smartphone en op 2 a3 dagen gebrui6van de dienst coyote heb ik ongeveer 550 km gereden
Dit zou 450 km extra zijn
IK heb een vergoedinggevraagd en orange weigertmij deze te geven
Uiteindelijk heb ik ook op eenOrange shop in een Carrefour een jabra handen vrij bellen gekocht
Ik heb toengevraagd of de wisselstukken vande jabra ook kon bestellen in een Orange shop of mogelijk daar kon kopen
De persoonon kwestie zei dát dit mogelijk is
Ik ben voor een wisselstuk voor de jabra al naar een 15 verschillende ora5shops geweest
In kreeg altijd hetzelfdeantwoord dat dit niet verkrijgbaar is in eenOrange shop
Hiervoor héb ikóók nog een 150 km gereden
Dit is allemaal de laatste 2 maanden voorgevallen
Kunnen jullie deze 3 problemen a.u.b. oplossen

Door de vele problemen en leugens van Orange de laatste tijd ben ik niét rap meer tevreden
Ik ben pas tevreden áls Orange mij de verloren kilometers volledig heeft vergoed
Mij voor minstens 2 maand gratis het abonnement panter limited met mijn oud nummer (0485 200 609 ) bezorgt en dat de Orange klantendienst zich verontschuldigd voor de zeer slechte service en leugens die ze míj hebben wijsgemaakt

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Orange

Reactie van de melder van de klacht Kim l

4 weken geleden - Laat u niet vangen door de mooie praatjes van orange die beweren dat ze álles gaan doen om u te helpen om een betere service en diensten aan te bieden Het is allemaal bedrog

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Orange nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim l