Klacht: Anastasia beverly hills brow wiz stuk

op 01 mei 2017 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor mijn dochter heb ik op 13 april 2017 een anastasia beverly hills brow wiz in de kleur ebony besteld. Aangezien zij haar verjaardag op 26 april vierde heeft zij op 27 april de brow wiz geopend. De brow wiz was stuk en zat los in de tube ( zie foto: let op na foto is het product nog verder afgebroken) . Na 1 keer gebruiken is het product helemaal afgebroken in nog kleinere stukken. Deze kleinere brokken gaan niet meer in de tube waardoor het product niet bruikbaar is.

Gewenste Oplossing:

Het product heeft €28,95 gekost. Met zo"n prijs verwacht je een deugdelijk product dat in ieder geval langer dan twee keer gebruiken mee gaat. Ik zou blij zijn als ik een nieuw product krijg of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Makeup

3 maanden geleden - Probleem is opgelost!! Ik heb vandaag een nieuwe brow wiz van Douglas ontvangen. Top service!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 03 mei 2017 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Makeup