Klacht: Onterecht extra betalen voor bagage op vliegveld voor vertrek

op 02 oktober 2012 over Anadoluline in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb een ticket gekocht waarmee ik 20 kg bagage mocht meenemen. Op het vliegveld moest ik € 60,- extra betalen voor mijn bagage terwijl ik net onder de 20 kg zat. Op het vliegveld werd mij verteld dat ik 15 kg bagage mocht hebben, maar dit is niet wat er op het ticket staat.

Ik ben naar het reisbureau gegaan waar ik het ticket heb gekocht en hier is mij verteld dat ik een mail moest sturen naar Anadoluline.

Ik heb toen een email gestuurd naar info@anadoluline.nl op 26 juli 2012. Vervolgens heb ik een reactie gekregen met het verzoek om mijn klacht neer te leggen bij traffic@anadoluline.nl. Dit heb ik dan ook gedaan op 26 juli 2012. Vreemd dat deze persoon het zelf niet doormailt naar traffic@anadoluline.nl.

Vervolgens heb ik op 5 augustus 2012 een email gestuurd naar ismet@anadoluline.nl(Vanuit dit email adres kreeg ik eerder als reactie dat ik mijn klacht kon mailen naar traffic@anadoluline.nl). Ik heb een verzoek gedaan of er intern gemaild kon worden hopende dat er intern gecommuniceerd zou worden hierover en dat ik een reactie zou krijgen.

Ik kreeg een reactie via ismet@anadoluline.nl dat de mail intern was verzonden naar traffic@anadoluline.nl.

Reactie? Nee hoor!

Op 30 augustus 2012 heb ik nogmaals tevergeefs gemaild. Geen reactie, geen oplossing!

Ik ben tevreden als het door mij ten onrechte betaalde bedrag van € 60,- terug wordt betaald en als er excuses wordt aangeboden.

Verder heb ik ook onnodig tijd besteed aan mailverkeer en deze klachtmelding. Hier zou het bedrijf ook iets voor kunnen
doen.

Alle klachten die gemeld zijn door sbulut