Klacht: slechte organisatie

WIL PEETERS op 22 november 2022 over AnaCare in de categorie Jeugdzorg

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij deze wil ik graag een klacht indienen over anacare.
komen hun afspraken nier na zeggen dat er bij er iemand van de gemeente in de gesprek zou zitten, niet dus 3 x gebeurd. tevens bij afspraken thuis komen ze te laat. zitten vaak met hun telefoons te spelen en laten zich verleiden door te zeggen ik ben maar een boodschapper. dit is een organisatie die niet weten waar ze mee bezig zijn. Trap er niet in met deze slechte organisatie Als ik iets mag zeggen gebruik een andere organisatie die je meer kan helpen. wij zijn er mee gestopt na 1 jaar.
wat alleen maar gekletst en benzine gekost heeft mag mij altijd bellen.

Groetjes wil

Gewenste Oplossing:

als deze organisatie zelf eens over de brug komt met een oplossing, MAAR JA ZAL WEL NIET LUKKEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AnaCare

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AnaCare nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WIL PEETERS