Klacht: Slecht is nog zwak uitgedrukt

Ongeloofelijk slecht op 17 maart 2023 over AnaCare in de categorie Jeugdzorg

Wauw….Al deze klachten hier slaan de nagel op de kop. Ik ga niet tot in details, maar ik ben klaar met deze instantie, vanwege zoveel fouten: onprofessioneel gedrag, slechtse planning ooit, nooit evalueren, zich niet aan veiligheidsafspraken houden, leugens, niet op komen dagen op afspraken, slechte omgang met hun 5 jarige cliënt, slechtse communicatie OOIT, bij klachten niet teruggebeld worden of niet doorverstuurd worden naar onafhankelijke klachten commissie, wordt bij de organisatie zelf in doofpot gestopt. Beloftes en afspraken vanuit RTO’S niet nakomen, medewerkers zijn zeeeer vaak met vakantie, medewerkers verdwijnen spoorloos en komen niet meer terug in de casus zonder melding, er blijven dus steeds andere mensen komen over de vloer, totaal geen continuïteit, bij nieuwe medewerkers wordt er geen kennismaking geregeld, kind moet dus met een vreemde voor het gezin mee, slechtse overdrachten ooit…. Pffoe kan ik nog meer benoemen, beschadiging van vertrouwen en beschadiging van kind en gezin en er wordt totaal geen actie ondernomen bij ernstige zorgvragen of bij ernstige zorgen voor en om cliënt. Er zit hierachter al meer dan 2 jaar van verdriet en boosheid, omdat een rechter heeft uitgesproken voor de continuïteit voor deze instantie te gaan, maar ik ga alles op alles inzetten om te vechten voor andere begeleiding van een andere instantie, met Anacare wil je niet samenwerken, echt. Ik wil net als alle andere mensen hier waarschuwen: A.U.B. niet met Anacare in zee gaan!

Niets meer, andere instantie. Ik wil niet meer met ze samenwerken. Ik zit al meer dan 2 jaar met ze aan de tafel en er verandert niets, het is hun werkwijze die zo totaal moeten veranderen, want het maakt niet uit welke medewerker ze sturen, ze hebben allemaal lak aan afspraken!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AnaCare

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AnaCare nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ongeloofelijk slecht