Klacht: Rampzalig kapsonesbedrijf die alleen gaat voor hun eigen boterham

Renelleke op 21 juni 2022 over AnaCare in de categorie Jeugdzorg

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben er bijzonder trots op dat ik ruim 2 maanden geleden afscheid heb genomen van Anacare.

Ze hebben echt een plaat voor hun kop en verschuilen zich achter JBB en gaan volledig voor hun eigen boterham. Zeer duidelijke signalen inzake mijn kant als vader alsmede diverse waarschuwingen via diverse kanalen sorteren bij hen totaal geen effect.

Dit bedrijf denkt boven de wet te staan en bakt er in de praktijk bijzonder weinig van.

Hun verslagen op Carenzorgt zijn zwaar onder niveau en hun werkniveau laat ook ernstig te wensen over.

Mijn dringend advies is: ga nooit met dit bedrijf in zee

Gewenste Oplossing:

Ze kunnen niets meer oplossen, ze hebben al teveel kapotgemaakt. Het door mij genomen afscheid voelt als een ware bevrijding en ik sta daar nog altijd helemaal achter.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AnaCare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AnaCare nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renelleke