Klacht: leugens

ElslangenbergAnacare op 28 januari 2020 over AnaCare in de categorie Jeugdzorg

wij zijn pleegouders grootouders van Justin , Anacare is door jeugdzorg erbij gehaald om moeder te begeleiden met het opvoeden van Justin nu hij na 3 jaar weer thuis woont , Justin is bijna 12 jaar , wij hebben 10 jaar een hele moeilijke band met moeder gehad waardoor ik Justin ook 2 jaar niet mocht zien van moeder, nu hadden wij in 3 jaar tijd de band met elkaar heel goed verstevigd , het ging oprecht goed tussen moeder en ons , door toedoen van een medewerker van Anacare is de band helemaal stuk met moeder wat ten kosten gaat van het kind en straks ook weer van ons , de medewerkster heeft alle woorden verdraait in haar voordeel en daarmee alles weer teniet gedaan wat wij met heel veel lijmen , slikken en hard werken weer hadden opgebouwd, zij heeft zich ook totaal niet gehouden aan haar zwijgplicht, op het laatste RTO waar xonar , jeugdzorg, moeder ,vriend , 2 van Anacare bij waren is ze mij zo lelijk aangevallen dat ik een officiëele klacht wil indienen

als ze toe geeft dat ze fout zat niet omdat het MOET maar dat ze het ook meent en het met de moeder bespreekt omdat ik vreselijk bang ben dat ik mijn kleinzoon weer niet te zien krijg terwijl we zo vreselijk ons best hebben gedaan om maar alles goed te doen cursussen gevolgd etc.en nu dit!!!!!! Ik heb haar al eerder op deze praktijken aangesproken en dit laatste was al de 3e keer , als zij dit ook bij anderen doet zit ze ECHT op de verkeerde plaats en moet ze geen hulpverlener zijn

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AnaCare

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AnaCare nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ElslangenbergAnacare