Klacht: Blijf hier weg

Kay wilms op 22 september 2023 over AnaCare in de categorie Jeugdzorg

Opeens een telefoontje , u zoon is verkouden maar de omgang kan gewoon doorgaan. Ps ik bem een nieuwe medewerker . Als hij niet verkouden was wosr ik niets deelde ik mede. Ik vond jet een raar gesprek. Dag later een medewerker belt me op ook weer een andere ….. met de mededeling dat ik mevrouw zou hebben uitgescholden voor Kutwijf . Aangezien het gesprek via handsfree verliep en we met drie man dit telefoongesprek meekregen .en we dus alle weten dat kutwijf noooooooit gezegd is geworden belde ik de medewerker on te vragen of ze bij haar verhaal bleef . Ja ik hoorde eennhoop gescheld maat weet niet of u jet tegen mij had
Iknzei het is niet eens gezegd geworden dan gaan we allen 3 aangifte doen en wil.ik dat dit word.toegevoegd aan u dossier. Hierop drukte Zoe canisius ad . En kreeg ik telefoon . Van Dion okm weer een nieuwe schijnbaar dat mevrouw zich geïntimideerd voelt eb de omgang stopzetten. Zoe werkt pas sinds september bij anacare. Enkele dagen dus pas. Pas op voor dot bedrijf ze schromen noet om leugens te vertellen om werk te behouden.

Andere medewerker , communiceren moet beter. Iemand die merr professioneel is ol de zaak zetten niet een een kind van amper 20

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AnaCare

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AnaCare nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kay wilms