Klacht: Loodgieter komt al meerdere dagen niet opdagen ondanks beloftes en lekkage in dakgoot

KatoC op 31 januari 2019 over Amsterdamse Loodgieters Centrale in de categorie Loodgieters

Betreft:
Amsterdamse Loodgieters Centrale tel 0644220577 31(0)206141417
Vrijdag 18 januari heb ik een afspraak gemaakt met dit bedrijf om de lekkage in mijn dakgoot te komen verhelpen. De afspraak stond gepland op woensdag 23 januari tussen 14 en 16 uur. Zonder bericht zijn ze niet opkomen dagen en omdat ik zelf belde rond 18 uur werd mij gegarandeerd dat ze donderdag 24 januari tussen 14 en 16 uur zouden komen. Ik weer thuis en helaas een herhaling van de dag ervoor. Om 18 uur gebeld en werd mij gezegd dat ze vertraging hadden en nog zouden komen. Omdat ikzelf deze avond weg moest heb ik gezegd dat ze maar vrijdag moesten komen. Om 18.35 stond er ineens wel iemand voor de deur, maar ik moest weg. Dus kon niet doorgaan. Toen werd ik dien avond nog gebeld dat het niet vrijdag zou worden, maar pas dinsdag 29 januari tussen 14 en 16 uur. Helaas, er kwam niemand en na zelf weer gebeld te hebben werd me beloofd dat het woensdag 30 januari zelfde tijdstip zou worden. U vermoed het al… weer niemand. Ik weer tel contact met mw Wanders gezocht en zij had toegezegd er persoonlijk voor te zorgen. Des te groter was de teleurstelling dus dat het weer niet gelukt was. Ze belde me in de avond terug dat ze het ook echt heel vervelend vond en nu ook met de uitvoerder en voorman had gesproken en dat ze donderdag 311 tussen 12 en 14 lang zouden komen… Het is nu 14.30 uur. Ik heb alweer tel contact gehad met mw Wanders en tja, ik moet echt begrip hebben dat het kan uitlopen….
Ze heeft me nu, nadat ik gezegd heb een klacht in te dienen, nogmaals verzekerd dat de voorman mij gaat terugbellen met een gerichte tijd.

Kan iets dan echt 5 dagen uitlopen?????
En mijn geduld is wel redelijk op.

Ik ben tevreden wanneer de klus vandaag nog wordt uitgevoerd tegen een normaal schappelijk tarief korting en dat er excuus wordt aangeboden.

En ik niet bedrogen wordt omdat ikzelf geen verstand heb van dakgoten repareren.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amsterdamse Loodgieters Centrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KatoC