Klacht: Retourneren van geld

op 26 maart 2014 over Amsterdams Muntkantoor in de categorie Postzegels en munten

Via het AMK had ik een gouden munt besteld, betaald via autom. incasso en toegezonden gekregen. Direct daarop moest ik enige tijd voor mijn werk naar het buitenland. Bij terugkomst lag er een pakket op de mat met een gouden munt t.w.v. € 499,- waarvan het bedrag ook al afgeschreven was van mijn rekening. De volgende dag werd er al weer een pakket met een gouden munt, idem t.w.v. € 499,- bezorgd. Direct gebeld met AMK en afgesproken de munten terug te mogen sturen met de belofte dat het geld zou worden terug gestort. dit was al op 19 januari!!! Ondanks diverse telefoontjes en even zoveel toezeggingen krijg ik het niet terug gestort op mijn rekening.

Wanneer ik de € 499,- weer op mijn rekening zie bijgeschreven.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amsterdams Muntkantoor

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amsterdams Muntkantoor nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Amsterdams Muntkantoor in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Amsterdams Muntkantoor een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Amsterdams Muntkantoor

4 jaren geleden - Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht. Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden. Indien er een probleem is kunt u de zending altijd retour sturen. Pas na de zicht termijn wordt de automatische incasso afgeschreven.U kunt altijd met het Amsterdams MuntKantoor contact opnemen via telefoon: 0800-474 74 74 of per email: klantenservice@amsterdam-munten.nl. Alle klanten hebben ook toegang tot hun eigen gegevens op het met password afgeschermde gedeelte van de website.Natuurlijk kan het voorkomen dat er, om welke reden dan ook, van deze regel afgeweken wordt. Zo ook in het bovenstaande geval. De terugbetaling zal dan zo snel mogelijk worden gedaan. Dat hier enige tijd overheen gaat is natuurlijk niet de bedoeling. Het Amsterdams MuntKantoor probeert deze tijd zo kort mogelijk te laten zijn. In maart is het bedrag terug gestort.

Amsterdams Muntkantoor

Heeft op 29 augustus 2014 om 13:04 geantwoord

In maart is het bedrag aan u overgemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Piet Wegman