Klacht: Ongevraagde muntzending op naam dochtertje van 11

op 25 september 2015 over Amsterdams Muntkantoor in de categorie Postzegels en munten

Geachte mevrouw, heer

Op 25 September ontvingen wij een zending van het Amsterdams Muntkantoor, op naam van onze dochter van 11 jaar.

Aangezien zij ten eerste niet handelsbekwaam wordt geacht en ten tweede wij nooit kenbaar hebben gemaakt gebruik te willen maken van deze aanbieding, willen wij deze klacht graag aan u doorzenden.

Ontzettend onaangename manier van marketing!

Wanneer wij dit soort zendingen niet meer ontvangen en de huidige zending retour wordt genomen. Wij hebben immers niets besteld

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Amsterdams Muntkantoor in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht vanderveer8

3 jaren geleden - Beste Robin,Inmiddels heeft het bedrijf persoonlijk per e-mail gereageerd en aangegeven de zending terug te zullen nemen. Ik heb op dezelfde dag dat wij de zending ontvingen, deze retour gestuurd naar het Amsterdams Muntkantoor. (AMK) Ik ga er dan ook van uit, dat het probleem is opgelost. Er zullen geen nieuwe zendingen worden verstuurd aan ons adres.Hartelijk dank voor de interventie en het bieden van deze mogelijkheid via Klacht.nlMet vriendelijke groet,Edwin van der Veer

Alle klachten die gemeld zijn door vanderveer8