Klacht: onbetrouwbare instelling!

op 27 juli 2018 over Amsterdams Muntkantoor in de categorie Postzegels en munten

toevallig kreeg een vriendin en ik vandaag dreig-email van hun met precies dezelfde inhoud en openstaand bedrag. Wie weet hoeveel mensen zich al hebben intimideren hierdoor en hebben betaald? We hebben datgene dat ook daadwerkelijk door ons besteld is, gelijk betaald. En daarmee was de kous af, dachten we, tot ze dus ongevraagd munten begonnen te sturen en we die dan ook netjes aan hun retourneerde, na per mails contact met ze te hebben opgenomen met verzoek niets meer te sturen! Ze blijven ons bombarderen met betaalverzoeken via post en mail, maar het frappantste is dus nu, dat ze
precies dezelfde mail, met precies hetzelfde bedrag sturen.

als ze onze namen uit administratie verwijderen. Niet ongevraagd munten blijven sturen en zeker geen verdere dreigbrieven en mails. Datgene dat door ons is besteld is ook gelijk betaald. Rest is telkens na mail contact terugezonden. We zijn hun niets verschuldigd en willen niet meer leastig gevallen worden door hun!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amsterdams Muntkantoor

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amsterdams Muntkantoor nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Amsterdams Muntkantoor in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door An Hoek