Klacht: munten thuisgestuurd zonder dat ik ze besteld heb.

op 20 november 2017 over Amsterdams Muntkantoor in de categorie Postzegels en munten

Wou informatie over het gedenksmuntje van Johan Cruijf. Heb mijn emailadres ingevuld en voor de rest geen gegevens gegeven. Leuke nieuwsbrief ontvangen over de actie van Johan Cruijf. Daarna er niks meer van gehoord. Tot dat ik een pakketje thuis gestuurd kreeg met een munt erin ( die ik NIET!! besteld had) daarbij zat ook nog een of andere map waarin je munten kon sparen. Hiervoor contact opgezocht met het AMK geven als antwoord stuur het met terug en u krijgt niks meer van ons te horen. Pakketje retour gestuurd hiervan zelfs een afgifte bewijs ontvangen van het postkantoor. Enkele dagen later weer een brief dat ik moet betalen voor mijn eerdere ontvangen munt, Weer contact opgezocht met het AMK doormiddel van telefoon. Weer zeggen ze dat het geregeld wordt, tot mijn grote verbazing weer een brief op de mat met een betalingsherinnering. Ben er nu langzamerhand spuugzat van en ik betaal het nooit niet.

Als het AMK me geen brieven/munten me meer stuurt, En al het voorgaande ( zie klacht) stopt.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden jongeman