Klacht: Het Amsterdams Munt Kantoor stuurt ongevraagd munten toe.

op 09 oktober 2014 over Amsterdams Muntkantoor in de categorie Postzegels en munten

Ik heb 1 keer een munt besteld bij het Amsterdams Munt kantoor. Die heb ik betaald en zonder dat ik verdere bestellingen heb gedaan, blijven ze munten toesturen. Dit is dus weer zo’n bedrijf waar je gelijk na een bestelling vast zit aan hun goederen, terwijl dat niet voor mij duidelijk is geweest. Ik kan hier zo boos over worden.

Ik wil dat het Amsterdams Munt Kantoor stopt met munten toesturen. De munten die ze me nu hebben toegestuurd, betaal ik dan ook niet.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Amsterdams Muntkantoor in behandeling genomen

Bericht van Amsterdams Muntkantoor

4 jaren geleden - Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht. Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden. Indien de zending niet naar wens is kunt u de zending altijd retour sturen. Pas na het zichttermijn wordt de eventuele automatische incasso afgeschreven. De klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor is gratis bereikbaar via 0800-474 74 74 (ma-vr 09:00-17:30) U kunt de klantenservice ook altijd per email bereiken: klantenservice@amsterdam-munten.nl Tenslotte hebben kunnen klanten van het Amsterdams MuntKantoor de gegevens online inzien op de beveiligde gedeelte van de website www.mijnAMK.nl. Er is contact met u geweest over deze klacht.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Amsterdams Muntkantoor een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door daadje