Klacht: Amsterdam international mail center

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Smit,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze sinds 13 september voor u klaar ligt bij de KBH Bechtle. U kunt de zending daar ophalen met 3SRIMV5852121 en een geldig legitimatie bewijs.

Ik adviseer u om vandaag het pakket op te halen omdat als het morgen niet wordt opgehaald het pakket retour gestuurd wordt naar de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door RoySmit