Klacht: Amsterdam international mail center

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Smit,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze sinds 13 september voor u klaar ligt bij de KBH Bechtle. U kunt de zending daar ophalen met 3SRIMV5852121 en een geldig legitimatie bewijs.

Ik adviseer u om vandaag het pakket op te halen omdat als het morgen niet wordt opgehaald het pakket retour gestuurd wordt naar de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door RoySmit