Klacht: Amateuristische Organisatie

op 05 september 2018 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb al jaren een automatische incasso. Mijn ov chipkaart was geldig tot eind vorige maand, maar ik had geen nwe kaart ontvangen. De NS had in april wel mijn jaarlijks abo bedrag afgeschreven..

Ik moest van de NS op ov-chipkaart.nl een nwevervangende kaart aanvragen, maar hiervoor moet je eerst je (oude) persoonlijke ov kaart nr koppelen dwz je kaart nr en prive gegevens invoeren.

Hiertoe wordt een koppelcode naar je gemaild..als je de koppelcode invoert geeft de site aan koppeling geslaagd!, maar als je erna een vervangende kaart wil aanvragen krijg je de tekst dat je eerst je koppelcode moet invoeren…maar mijn kaartnr staat gewoon boven deze tekst aangegeven! De kaart info verwijderen en een nwe koppelcode aanvrageninvoeren geeft hetzelfde resultaat..

3x lang gebeld met ov chipkaart (steeds dezelfde medewerker aan de lijn, werkt er maar 1 persoon?), die was erg traag van begrip en kon geen oplossingen aandragen behalve vraag een nwe koppelcode aan en in het 3e gesprek zei ze probeer later nog eens uw kaart te koppelen, de site kan soms raar doen..wat een onkunde…

Beter getrainde medewerkers (en die iets sneller van begrip zijn ajb) aanstellen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door srsmagge