Klacht: alweer stuk

op 02 februari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb op 8. november 2013 een saeco espresso apparaat gekocht.helaas ging het apparaat al na 6 weken stuk.Ik kreeg steeds de melding vulling watercircuit en de E05 code. Apparaat is opgehaald en zo goed als gerepareerd,er is een nieuwe boiler vervangen en klemmen.Na 2 weken het apparaat te hebben kunnen gebruiken is het apparaat weer stuk met precies dezelfde klachten zoals ik eerder geschreven heb.Ik heb contact opgenomen op 30 januari met philips en de eerste keer gesproken met Mevr Dawa Mambro Ik heb het probleem uitgelegd en ze zou kijken wat ze voor me kon betekenen en ik zou binnen 24 uur iets van philips vernemen wat de beslissing zou zijn.Ik heb zelf maar teruggebeld op Vrijdag 31 januari om 16:30 omdat ik anders nog niks vernomen had van philips.Ik heb die vrijdag met Mevr Betsy Isidoro gesproken en deze mevrouw vertelde me dat het een bekend probleem was bij de espresso apparaten En dat ze zelf een cappuccino drinker is maar zelf nooit een espresso apparaat zou aanschaffen. Waarop ik zei, waarom zeggen ze dat niet tegen de klanten bij aankoop van een espresso apparaat.Volgens mevrouw heeft het geen zin om een eventueel ander espresso apparaat aan te schaffen omdat ze allemaal die klachten geven dat ze lucht in de leidingen hebben waardoor er geen water meer uit het apparaat komt.Mevr Isidoro heeft me telefonisch proberen te helpen maar zonder resultaat.Ik heb contact gehad met de consumentenbond omdat ik het niet normaal vind dat als je een apparaat van ongeveer 1000 euro aanschaft dat al 2 maal stuk gaat op tijd van 7 weken.Volgens de consumentenbond heb ik recht op een ander apparaat als het stuk gaat binnen 6 maanden.Als het probleem niet opgelost word voel ik me genootzaak om verdere maatregelen te nemen of via de rechtsbijstandverzekering en eventueel een brief na tros radar te sturen.Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen en dat philips zijn verantwoording neemt en komt met een fijne oplossing.

In eerste instantie zou ik tevreden zijn met een ander espresso apparaat maar volgens een van u medewerkster hebben alle espresso apparaten dezelfde kwaaltjes, dus dan het koopcontract ontbinden en het geld terug.U kunt ook telefonisch contact met me opnemen 0653934588 M.v.g B.Smissaert

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 17 juni 2014 om 15:08 geantwoord

Philips en de consument zijn tot een oplossing gekomen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door smissaert