Klacht: Alweer niet!!!!!

op 24 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer een teleurstelling!Uw cadeaubonnen zijn niet zo’n succes.
Vaak zij de genoemde zaken hier niet en als het cadeautje via de computer
moet komen is het mij niet gelukt:ook dit keer niet.Jammer.
Te meer daar mijn man al eeuwen de Telegraaf leest!!!!!

Gewenste Oplossing:

Heb niet zo'n idee,maar U heeft ,denk ik zo genoeg snelle jongens in huis met
originele ideeën.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 januari 2014 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag, Om kans te maken op winterse prijzen kunt u zich opgeven door de tekst, www.winterseprijzen.nl in de url balk (internet adresbalk) te typen. U komt dan op de aanmeldingssite, waar de unieke actiecode ingevoerd kan worden. Via een internet zoekmachine zoals Google, komt u niet direct op de juiste site terecht. Wij adviseren u dus direct het webadres in de internetbalk te typen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-8248242. Vriendelijke groet, De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoge hoed