Klacht: Alweer geen krant

op 22 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de regen je krant halen bij het de B.p. en dat na alle beloftes, dat het goed zou gaan, ik heb een abonnement van een jaar, ik heb daar spijt van dat ik deze afgesloten heb, ik wil daar mee stoppen, wilt uw deze annuleren.

Geen vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

Nog geen een keer,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Stengs,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u De Telegraaf niet heeft ontvangen. Wij gaan er vanuit dat u De Telegraaf van zaterdag 18 juni niet heeft ontvangen. Wij hebben op 17 en 18 juni problemen gehad met het drukken van De Telegraaf. Hierom hebben veel mensen De Telegraaf, laat of helemaal niet ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Uw gemiste editie wordt uiteraard verrekend met uw abonnement. Het is niet meer mogelijk om het abonnement te annuleren, aangezien de herroepingstijd van twee weken al verstreken is. Wij gaan ons best doen om de bezorging zo goed mogelijk te laten verlopen. Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door pg.stengs