Klacht: Alweer een buschauffeur die rookt in de bus

op 11 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

22.01 uur. Capelsebrug. Ik stap in de 195 richting Utrecht. Bus heeft nummer 8735.
Bah, alweer heeft een chauffeur in de bus gerookt. Gisteren ook al. De hele rit ziiten hoesten en vannacht benauwd en er niet van kunnen slapen.
Nu weer benauwd. Ik hoest, maar gelukkig niet zo erg als gisteren. Balen! Ik weet dat de benauwdheid niet snel over gaat. Begrijp echt niet dat het normaal is dat chauffeurs in de bus roken tijdens pauzes. En het zijn meestal de oudere chauffeurs die dit doen. Het geeft me flink gezondheidsproblemen.

Als er niet meer gerookt wordt in de bus

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 september 2018 om 22:34 geantwoord

Beste Bobbie2018,

Het roken in de bussen is verboden. Je melding stuur dan ook door naar de teammanager met het verzoek dit met de chauffeur te bespreken.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice