Klacht: Always Happy bestaat niet!

op 06 juni 2018 over Always Happy in de categorie Loterijen

Hallo Versure,

Ik erger me rot aan de intimiderende en kansloze brieven die jullie mij sturen waarin jullie geld willen innen van een illegaal, niet bestaand en frauderend bedrijf Always Happy. Ik wil jullie vragen hiermee te stoppen.

Ik hoef niet te betalen want:

– Mijn vrouw, die zware medicijnen gebruikt, is tijdens een telefoon gesprek door Always happy erin geluisd met hele mooie beloftes. Die niet zijn waargemaakt! Waar is de bevestigingsbrief-E-mail en waar is die reis die ze aangeboden heeft gekregen? Niets van dat alles!!! En trouwens we zijn ongevraagd gebeld door dit bedrijf terwijl we in het bel-mij-niet register staan. Het gesprek was zeer agressief en misleidend.

– Na het telefoongesprek kon ze zich niet herinneren met welk bedrijf ze had gesproken, dus het wachten was op de bevestigingsbrief (volgens afspraak). Deze brief hebben we nooit ontvangen. Omdat het hier om kopen op afstand gaat hadden we gelijk willen opzeggen, maar ja we wisten niet om welk bedrijf het ging! Pas toen de eerste afschrijving kwam wisten we dat het om Always Happy ging. Op de site van Always Happy was geen E-mailadres, geen adres en zeker geen telefoonnummer te vinden. Alleen een inlog voor de klanten, die ik niet heb ontvangen! Deze site bestaat niet meer en ze zijn nergens meer te vinden op internet. Dus het (spook-)bedrijf bestaat voor mij ook niet meer.

– Tijdens het gesprek is afgesproken dat er eenmalig een bedrag zou worden afgeschreven en niet drie keer een bedrag van € 48,95,-. Aangezien Always Happy zich nergens aan houdt zal ik dit ook niet doen, dus ik heb alle bedragen gestorneerd!!! De 2e en 3e afschrijving zie ik als diefstal.

– Bandopname is niet rechtsgeldig en er zal wel in geknipt zijn. Alleen een schriftelijk ondertekende overeenkomst is rechtsgeldig, aangezien mijn vrouw niets heeft ondertekend is er geen overeenkomst. Indien deze er wel is ga ik aangifte doen van valsheid in geschrifte.

– Deze zogenaamde loterij is illegaal en ik wens hier niet aan mee te doen. De kansspelautoriteit en de belastingdienst zullen Always Happy ook wel interessant vinden!

– Na deze E-mail zal ik wel weer geen reactie van jullie krijgen maar weer een aanmaning, ik zal daarom ook nergens meer op reageren! Alles wordt retour afzender gestuurd. Ik krijg steeds meer de indruk dat deze hele procedure voorop gezet is!

– Ik vraag me af of er wel ooit iemand iets heeft gewonnen bij deze zogenaamde loterij. Ik heb op klacht.nl begrepen dat de site al eind augustus 2017 was opgeheven, hoe kan het dan dat in septemberoktobernovember 2017 er afschrijvingen zijn? Dit bedrijf int geld maar zal nooit prijzen uitkeren, dit heet oplichting!

Ik wens jullie veel succes met een eventuele rechtzaak, een rechtzaak namens een illegaal en frauderend gokbedrijf, laat mij niet lachen!

Met onvriendelijke groet,

P.S. Ik weet niet of je het weet maar een incassobureau kan helemaal niet dagvaarden, alleen een gerechtsdeurwaarder!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stop met het vervuilen van mijn brievenbus!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Always Happy

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Always Happy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dit is geen TV-klant