Klacht: Altijd vertraging

op 05 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag heb ik weer lekker mogen genieten van 4 uur reizen op een traject wat normaal 2 uur duurt. Los van het feit dat dit bijna elke week gebeurd, weet de trein of bus altijd net genoeg vertraging te hebben dat je de aansluiting niet meer haalt. Ondanks dat ze zeggen dat maar een paar procent van de treinen vertraging heeft, lijkt het 50% van de keren te zijn.

Minder loze beloftes, minder drukke treinen en vaker volgens dienstregeling rijden

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 06 augustus 2017 om 20:07 geantwoord

Geachte heer Liebregts,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij gisteren via Klacht.nl hebben ontvangen. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

Het spijt mij te lezen dat uw treinreis twee uur langer geduurd heeft dan u vooraf gepland had. Graag zou ik op uw klacht in willen gaan, maar hiervoor ontbreken helaas de gegevens van deze reis. Omdat wij niet, zonder uw expliciete toestemming, uw reis gegevens mogen raadplegen, heb ik niet de mogelijkheid om na te gaan of dit een nationale of internationale reis betrof en of er geplande werkzaamheden de vertraging veroorzaakt hebben. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons alsnog in te lichten over de specifieke treinreis? Dit kan u doen door de mail vanuit NS Klantenservice te beantwoorden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gustaaf28