Klacht: ALTIJD telaat , eerder wegrijden of niet komen opdagen

op 10 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bussen van arriva komen gewoonweg IEDERE keer telaat , rijden eerder weg , of komen gewoon niet opdagen (om 6 uur smorgens wanneer niet eens ander verkeer op de weg is) ik vind het echt onzin mensen komen telaat op het werk en opschool maar dat boeit de busschauffeurs duidelijk geen ene bal , in een woord verschrikkelijk kun je niks mee , nog beter geen busorganisatie dan deze ongeregelde onzin

ik ben tevreden als ze optijd komen zoals het hoort zodat mensen hun trein ook kunnen halen zo erg fijn zijn en al erg dat dit gezegd moet worden dit zou vanzelfsprekend moeten zijn

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste demiwalthouwer_, Wat balen dat je bussen iedere keer te laat komen. Heb je voor mij de lijnnummers, vertrektijden, vertrekhaltes en uitstaphaltes? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht demiwalthouwer_

2 maanden geleden - Lijnnummer 5 5.58 6.22 appiushof naar station Maastricht

Arriva

Heeft op 19 september 2018 om 22:39 geantwoord

Beste demiwalthouwer_,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb je klacht intern doorgegeven in de regio. Daar wordt je klacht verder uitgezocht en opgepakt. Hopelijk ervaar je snel verbetering.

Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door demiwalthouwer_