Klacht: Altijd te laat en niet even wachten wanneer te vroeg

JesseMasselink op 21 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buslijn 82 in de achterhoek is standaard niet op tijd. In de richting van Doetinchem naar Zutphen, bushalte Covik Baak, is 9/10 keer de bus te laat bij de bushalte aanwezig (meerdere minuten). En die andere keer is de bus te vroeg… Zelfs dan wordt er niet eens even gewacht als er gezien wordt dat iemand nog snel even zijn fiets parkeert.
En daar bovenop wordt er door de buschauffeur arrogant op het klokje getikt dat diegene te laat zou zijn.
(21-10-2021 om 10.27)
Arriva claimt een betrouwbaar openbaar vervoersbedrijf te zijn maar dat is nogal te betwijfelen als dit soort dingen voor blijven komen.

Het is begrijpelijk dat altijd op tijd komen lastig is omdat dit afhangt van het verkeer.
Toch mag er wel op een vriendelijkere manier worden omgegaan met jullie klanten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 september 2021 om 14:13 geantwoord

Beste Jessemasselink

Ik begrijp uit je klacht dat de bus vaak te laat is en soms zelfs te vroeg. Dat vinden wij jammer om te lezen. Je melding stuur ik door naar de regio zodat zij hier van op de hoogte zijn en hopelijk merk je snel verbetering.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Jimmy
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JesseMasselink