Klacht: Als je brood besteld is het niet achter gehouden en dat is al meer dan 8 keer gebeurt

op 06 maart 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

goedeavond
ik heb een groot probleem met jumbo waalwijk in de grotestraat
ik bestel op verschillende dag brood en als ik het op kom hallen is het gewoon niet apart gehouden en heb ik vaak geen brood dit is al acht keer gebeurt en op 6 maart heb ik aan de mange Earl
gevraagt hoe het nou zit hij dat ik als ik brood bestel dat ik dat moet gedaan als hij er bij is ik vindt dat ik een beetje getrijdert word door zou al de mange als de twee dames achter de bakkerij staan en ik was nog 7 maart nog in de winkel en kwam aan lopen en staan ze gewoon te roddelen over mijn ik heb het ook gehoord dat er geen brood meer besteld mag worden in de jumbo waalwijk en er is wel meer gezegt over mijn ik hou hier zeker niet van gaat jumbo al tijd zo met klanten om ik kom regel matig bij jumbo boodschappen doen maar ik denken er over om een stukje in de krant ga laten zetten ik wordt gewoon schofterig behandel vriendelijk Gr jaishree van den Hoven uit waalwijk

nou het liefst zou ik graag die acht broden die iedereen keer apart heb laten zetten en er dan niet waren heb ik best wel duur brood moeten kopen bij de bakker en dat brood van de jumbo wat ik apart laat legen is ook lactosevrije brood en bij jullie is dat goed koper als bij de bakker ik zou het op prijs stellen als u mijn tegemoed komt met vier broden ben ik tevreden klant vriendelijk Gr jaishree ik hoop dat u wel mijn klacht siruis neemt want de mange van jumbo waalwijk doet dat zeker niet en dan met zijn personeel over mijn praten terwijl ik gewoon nog in de winkel ben ik ben hier zeker niet van gediend

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaishree 81