Klacht: als een brutaal kind behandeld

op 22 augustus 2016 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Ik probeerde zo juist mijn deelname met de postcode loterij op te zeggen.
De mevrouw die ik aan de lijn kreeg behandelde mij zeer respectloos en dwong mij haar verhaal aan te horen terwijl ik zei niet geinteresseerd te zijn.Als dwangmiddel liet zij een hele lange stilte vallen waar in zij niets zei en ik naar een dode lijn zat te luisteren.Eenmaal weer een reactie bleef zij door gaan met het mij opdringen van haar verkoop praatje en zei de stilte te laten vallen omdat ik haar niet uit liet praten.Ze was zo zo dominant brutaal dat ze over mij heen praatte terwijl ik aangaf alleen op te willen zeggen.
Ik had meer respect verwacht van een goede doelen loterij.Ik heb online een formulier ingevuld en hoop dat mijn opzegging nu gelukt is.Het is augustus en mevrouw beweerde dat ik pas per oktober op kan zeggen.
Ik ben werkelijk razend over de behandeling als of ik een ongehoorzaam schoolkind ben.
Mijn tip :…geen deelnemer worden je wint toch nooit je inleg terug !

onmiddelijke opzegging en een beschaafde medewerkster die je te woord staat.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lydia van der lek