Klacht: Als consument wordt je door deze ondernemer belazerd

op 12 september 2018 over Onze-fiets.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Fiets besteld, na 15 werkdagen nog steeds niks vernomen wanneer fiets geleverd zou worden. Nemen zelf ook geen contact op of nemen de moeite niet de klant te informeren. Inmiddels toezegging gehad dat op de 30e dag na order moment geleverd zou worden. Speciaal verlof opgenomen en de hele dag thuis gewacht op de fiets. Fiets is niet geleverd. Pas daarna 31 dagen later krijg ik pas te horen dat de fiets niet geleverd kan worden. Genoodzaakt extra kosten moeten maken. Volgens hun algemene voorwaarden zou ik binnen 30 dagen na levering moeten horen of de fiets tijdig geleverd kan worden, hebben ze niet gedaan. Conform hun algemene voorwaarden zou ik recht hebben op schadevergoeding. Heb ik niet gehad. Het geld wat ik betaald heb voor de fiets ook niet terug gehad. Geprobeerd samen tot een oplossing te komen, maar hebben daar geen oor voor. Zeer slechte service en het zijn dieven. Zou niemand aanraden hier een fiets te kopen. Zeer teleurstellend en jammer dat er zulke ondernemers bestaan.

Wanneer ik mijn geld teruggestort krijg en een tegemoetkoming voor de noodzakelijke kosten die ik heb moeten maken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onze-fiets.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onze-fiets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rakis