Klacht: [email protected]

op 24 mei 2020 over Showroomprive.nl in de categorie Beauty & Wellness

Op 25 januari doe ik een bestelling van een jasje, bestelnummer CD155018074BE. Ik doe dit ook met een waardebon die ik heb ontvangen. Omdat er niets komt kijk ik naar de bestelinformatie en zie dat het pakket is teruggestuurd. Ik neem contact op en er wordt gezegd dat het huisnummer niet geregistreerd stond. Dit hebben ze gecorrigeerd en het pakket is opnieuw verzonden. Echter, er gebeurt niks. Ik neem weer contact op maar er wordt niet gereageerd. Ik stuur nogmaals een email waarin ik aangeef dat dit niet klantvriendelijk is, waarbij ik aangeef dat ik een klacht indien als er nog steeds niks komt of het bedrag plus de waardebon wordt teruggegeven. Geen reactie. Het is nu eind mei. Vroeger was ik een tevreden klant van showroom privé en bestelde ik zeer veel. Sinds een paar jaar ben ik zeer ontevreden. Onvolledige bestellingen, verkeerde producten, al gebruike producten die naar rook stinken, niet bezorgde bestellingen. Zo gaat een bedrijf ten onder. Ik bestel hierdoor bijna nooit meer.

Als het pakket opnieuw wordt bezorgd of geld terug plus waardebon opnieuw .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Showroomprive.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Showroomprive.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kokololo