Klacht: allsecur betaald schade niet uit

op 25 mei 2016 over Allsecur in de categorie Verzekering

op 11.11.2015 heeft bestuurder v gerrits schade aangebracht aan een duitse auto in duitsland de nissan was op naam van a brummer gerrits verzekerd bij allsecur en die heeft de schade doorgegeven aan Allianz duitsland en die zegt dat de schade niet door de nissan is gemaakt de benaadeelde van de schade door de duitse dekra de schade laten taxeren dat is zijn grondrecht en met zijn duitse anwalt om de schade snel af te handelen mijn nissan was voor een derde verzekerd en ik heb de schade op 10.12.2015 op eigen kosten laten repareren ik en v gerrits bevestiggen dat er schade aan de duitse auto is aangebracht door de nissan maar de duitse alliahz zegt van niet vreemd ik ben nu 87 jaar en ik heb mijn paar spaarcenten opzij gelegt voor mijn begraafenis ik ben nu zo angstig erg nerveus dat ik nu zelf moet gaan betalen ik heb kontakt met de tegenpartij gehad en die zijn bereid om samen met mij via radar en de duitse anwalt de zaak tot een goed einde kunnen brengen duurt nu ai meer dan 6 maanden ik hoop dat mij kunt helpen met vriendelijke groet.

als de zaak zo snel mogelijk af word afgehandeld en dat de tegen partij zijn geld krijgt of een bedracht waar de ze mee akkoord gaan .

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allsecur over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allsecur in behandeling genomen

Bericht van Allsecur

6 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat er schade is geweest. Via dit bericht wil ik laten weten dat wij bezig zijn met deze zaak. Omdat de schade in het buitenland heeft plaatsgevonden, hebben wij contact met verschillende partijen. Hierdoor duurt het langer voordat we je van een antwoord kunnen voorzien. Natuurlijk pakken wij de kwestie met zorg op en komen wij hier zo spoedig mogelijk bij je op terug. Met vriendelijke groet, Rebecca namens Allsecur

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allsecur een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allsecur

Heeft op 08 juli 2016 om 10:57 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Excuses voor de latere reactie op je klacht. Vervelend om te lezen dat er schade is geweest en dat de afhandeling hiervan iets langer heeft geduurd. Graag deel ik je mee dat wij overgaan op schadevergoeding. Over deze vergoeding en de verdere afwikkeling wordt je schriftelijk verder op de hoogte gesteld.

Stephanie namens Allsecur

Alle klachten die gemeld zijn door schade nissan