Klacht: Werkzaamheden maar gedeeltelijk gedaan

GerardKL op 20 maart 2022 over Allroundservice 24/7 in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Had wat offertes opgevraagd en via 0629322634 contact dat het iets goedkoper kon om sloten te vervangen, 6 in totaal. Bij aankomst had ik al een slecht gevoel, en had ik daar maar naar geluisterd. Slechts 5 van de 7 sloten waren vervangen, en ze zouden de volgende dag terug komen voor de andere 2. Ze hadden per ongeluk een verkeerd slot gekregen en die kregen we ‘gratis’.

Naar meermaals contact zijn ze niet terug gekomen. Dit speelt al een paar maanden. Ook blijken de extra sloten niet het goede formaat te hebben. Dus om het netjes af te werken zijn nog een hoop extra kosten nodig. Verder kwamen er bij afrekenen nog een hoop kosten bij, waarbij ik er vanuit ging dat de prijs de totaal prijs was, en niet slechts voor de geleverde sloten.

Uitermate ontevreden, mede omdat zelfs het schuren van de deur bij de ‘service’ zou horen.

Met het leveren van 2 passende sloten voor de deuren die nog moeten, I clusief montage daarvan, het schuren van de deur mag achterwege blijven.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Allroundservice 24/7

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allroundservice 24/7 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GerardKL