Klacht: Onvoltooide werkzaamheden na betaling

Agnieska op 27 september 2021 over Allroundservice 24/7 in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 23/09/2021 heb ik gebeld met het bedrijf Allroundservice24 voor vervanging van het slot van mijn kelderdeur. De slotenmaker komt langs, breekt het slot open, terwijl hij onvoldoende materiaal bij zich heeft om het werk te voltooien. Geeft aan dat ik hem het volledige bedrag ad €600,- moet betalen en dat hij morgen terug komt en verder gaat. De slotenmaker is niet meer verschenen en reageert ook niet meer op mijn oproepen per telefoon. Ik vind dit niet juist en voel mij opgelicht. Tot op heden gebeld met nummer 0629322634, dit telefoonnummer ben ik naartoe verwezen door 0611293944. Ook op dit nummer krijg ik geen gehoor.

Ik krijg geen gehoor op de bovengenoemde nummers. Ik eis teruggave van het reeds betaalde bedrag dat achteraf gezien te veel voor betaald is. Het ging om slechts vervanging van het slot van de kelderdeur.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allroundservice 24/7 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Agnieska