Klacht: Allrisk verzekerd nog steeds geen geld terug!!!

op 12 februari 2018 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Betreft: schade lekke band

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van mijn telefoongesprek deze e-mail. Het heeft veel te lang geduurd 30 september een lekker band en nog steeds niet opgelost!!! Ik ben aan de lijntje gehouden. Netjes op tijd betaalt meerdere malen reserveringen geplaatst, maar dit was de laatste druppel.

Zovaak contact opgenomen met jullie, maar helaas heeft niemand er voor mij klaargestaan. Of zijn er verschillende excuses gebruikt. Ik had niet verwacht dat jullie zo omgingen met jullie klanten. Ik kon net zo goed geen verzekering afsluiten alleen maar hoofdpijn voor een paar tientjes. Mijn recensie zullen jullie nog wel terugzien op het internet.

Hoeveel mailtjes moet ik nog sturen? Hoevaak moet ik nog contact opnemen met jullie klantenservice… dit is al 5 maanden geleden!!! Wat een ** bedrijf zijn jullie zeg!

Halici

Geld vergoeden. Waarom heb ik me uberhaupt verzekerd? Ik kon dit net zo goed niet doen kosten die ik hiervoor heb gemaakt is veel meer dan dat ik hier baat hij heb...

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Onur Halici