Klacht: Allibert strijkplank hoes

op 18 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste Blokker,

2 jaar geleden heb ik bij jullie een allibert strijkplank gekocht. Nu is de hoes aan vervanging toe, maar deze is nergens te verkrijgen. Hopelijk hebben jullie een oplossing want ik heb al allerlei hoezen geprobeerd maar niks past.

Ik ben tevreden als jullie wel aan een allibert strijkplank hoes kunnen komen of mij een andere strijkplank kunnen aanbieden, want ik zit nu met een strijkplank die nog in hele goede staat is maar niet gebruikt kan worden dmv een hoes die niet te verkrijgen is. Als ik dit van te voren geweten had, had ik voor een andere merk gekozen destijds.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 19 september 2016 om 16:42 geantwoord

Beste mevrouw,

Uit uw bericht kan ik helaas niet opmaken welke Allibert strijkplank u bij ons heeft aangeschaft of wat de maten van uw strijkplank zijn. Dit maakt het moeilijk om u aan een strijkplankhoes te helpen. Heeft u al een universele strijkplankhoes geprobeerd? Deze hoes van Vileda is bijvoorbeeld geschikt voor heel veel verschillende strijkplanken: http://www.blokker.nl/nl/blknl/vileda-viva-express-perfect-fit-overtrek
Wanneer deze hoes ook niet past, dan hoor ik graag van u via een e-mail naar info@blokker.nl wat de maten van uw strijkplank zijn. Wanneer u dit contactnummer noemt in de titel van uw bericht: 1215658, kan ik u het snelste verder helpen.

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door RPD