Klacht: Geluidsoverlast

op 14 juni 2019 over Alliantie in de categorie Woningcorporaties

Ik en mijn buurvrouw hebben al geruime tijd last van een zoemtoon in onze woning, buren, familie, vrienden, iedereen hoort het, de opzichter en een collega zijn geweest en zij zeiden niets te horen, liever gezegd ze wilden niets horen, wilde er ook niets aan doen verder geen enkele moeite genomen om te traceren waar het geluid vandaan kon komen, we kunnen niks doen en de bewoners moeten er maar mee leren leven en dat voor een huur van rond €600 …ronduit schandalig zoals Alliantie met haar huurders omgaat. Voor Alliantie is het alleen maar een geldkwestie als de huur maar op tijd wordt betaald en verder doen ze totaal niets ook totaal geen onderhoud aan de woningen. Ronduit onmenselijk en asociale woningbouw.

Als Alliantie de problemen oplost van de huurder(s) zoals het hoort en ook de verplichting heeft dit te doen. Hier wordt ons woongenot ontnomen voor onze hoge huur elke maand. Wij betalen elke maand veel geld en hebben dan ook recht op woongenot dat heb je dus niet met 24 uur per dag een zoemtoon in je huis.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alliantie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alliantie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jenny55