Klacht: Alles valt tegen

op 31 juli 2017 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Onze camping punta navaccia in Italië heeft problemen met de gemeente dat is al vanaf februari bekend dus de tenten van vacansoleil staan overal tussen gedrukt omdat ze een bepaald stuk grond niet mogen gebruiken veel overlast van de honden van de vaste gasten waar wij dus tussen staan blaffen de hele dag door een discotheek aan de achterkant van onze tenten wat door gaat tot 4:00 uur s’morgens
Animatie is dramatisch
En als je in zo’n warm gebied zit als wij 40 graden is een grote koelkast wel zo handig en niet een kleintje
Wij moeten er het hele jaar hard voor werken om leuk op vakantie te kunnen met ons gezin en dat we lekker uitgerust thuis komen
Maar dit is gewoon zonde van me geld geweest
En totaal niet uitgerust

Ik zou graag een tegemoetkoming zien
Omdat wij echt geen vakantie hebben gehad
Door overlast tot 4:00uur s'morgens
En de tent die gewoon ergens tussen gedrukt is op plaatsen waar eigenlijk caravans staan
Indeling van de tent
Pannen hebben we ook moeten vragen geen welkoms pakketje met afwas borstel enz enz
Alles was gewoon niks en slecht geregeld

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 8103